Recent Posts

جمعه، آبان ۲۷، ۱۳۸۴

فلوجه و آخرین رنج با فسفر سفید



دلیل اصلی حمله امریکا به کشور عراق در ظاهر امر وجود سلاحهای شیمیایی پنهان شده توسط حکومت صدام حسین بود . وبعد از جستجوی وسیع و وجب به وجب خاک عراق سلاحهای شیمیایی پیدا نشد !!
و چون سربازان ایالات متحده آمریکا دلتنگی بسیار زیادی برای این سلاحهای شیمیایی داشتند و به این خاطر رهسپار عراق شده بودند و بخاطر لطمه نخوردن احساسات پاک انسان دوستانه کابویهای آزادیبخش ، ارتش امریکا در «فلوجه» تصمیم به استفاده از سلاحهای شیمیایی می‌کند . رپرتاژ تکانده‌ای « رای نیوز 24 » شبکه خبری ایتالیا به نمایش گذاشت که وجدان هر انسان بی‌وجدان را هم به درد می‌آورد . اهالی فلوجه را با فسفر سفید قتل عام می‌کنند که درست عین ناپال انسان را می‌سوزاند البته هوشمند‌ترازناپال عمل می‌کند و آنهمه سروصدا که تو ویتنام راه می‌انداخت را نداره و بی سروصدا می‌کشد . فسفر سفید را در هوا پخش می‌کنند و ترکیب این ماده شیمیایی راه تنفسی را مسدود و مستقیماً بافت پوستی جانداران را می‌سوزاند . و همانطوری که در عکس بالا می‌بینید فقط اسکلت جانداران و انسان می‌ماند وحتی تاثیری بر لباس آدمی نمی گذارد و لباسها سالم ودست نخورده می‌ماند و می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد یعنی فقط ضد بشراست .
این رپرتاژافکار عمومی ایتالیا را متاثر کرده و بحث بیرون آوردن نیروهای نظامی از عراق را پیش آورده است. اینجا ویدئو رپرتاژ به زبانهای ایتالیایی ، انگلیسی ، و عربی ، گذاشته شده ومصاحبه و ویدئو این فاجعه را ببینید .
یادآوری عکسها بسیار اسف‌انگیز و آزاردهنده است

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر